Börjes barnbarn

föralltid

Augusti

Det är ju i augusti som allt drar igång. Jag började på nya vikariatet. 50% på samma skola som tidigare, men denna gång var jag på alla avdelningar och täckte upp för kollegor som jobbar förkortad arbetstid. Jag fick bland annat göra lite fina apor med kidsen.
 
Dansade rivstartade och den här terminen blev det långa söndagar. Nya kurser för mig den här terminen blev disco, mix-it och slow.
 
Det klämdes även in annat jobba relaterat som styrelsemöte, APT osv.
 
Skojigheter under augusti var kalas för brorsbarnen. Lite fest. Flottfestivalen med Nettz för att lyssna på "Jumper" =D
 
Jag blev bilägare och åkte på en tur till Baggerud med mamma och pappa =D
 
Det var i mitten på augusti som jag blev bjuden på den första av många efterföljande goda rätter och jag hittade ingången till Narnia! =D <3
 
 
Jag gav mamma några selfie tips... =D
When the student becomes the master! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: