Börjes barnbarn

föralltid

Maj

Helt plötsligt är det maj och allt börjar avrundas och avslutas.Jag passade på att avsluta ordentligt och lämnade både föreningen och kommittén. Det var dags. Tufft beslut, men till hösten blir jag anställd på dansskolan. Jag vill fokusera på bara det. Tankarna har snurrat under våren med besked som kommit. Och jag har väl egentligen aldrig haft bara EN sak att fokusera på. Det har alltid varit flera. Massa smått. Här och där. Och mycket ideellt. Det får bli en paus från det ett tag, så att jag inte tappar den gnistan helt. För föreningsmänniska är jag. Utan tvekan. 
 
Maj innebar också:
* Extra timmar på skolan och dansskolan
* Sista lektionerna på dansskolan
* Morsdagslunch och bowling <3
* Bamseloppet
* Drinkar med vänner
* Mitt första domaruppdrag! =D
 
 
 
Jobbet:
 
 
 
 
Dansen:
 
 
 
 
Bowlingen:
 
 
 
 
Övar när jag kan:
 
 
 
 
Gott i glaset efter domaruppdrag eller på utestället med vänner:
 
 
 
 
Han <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: