Börjes barnbarn

föralltid

Juni

Sommar, sommar, sommar...
Det här året innebar det jobb på transportenheten på sjukhuset. Kul med nytt - både folk och arbetsuppgifter. Under intervjun när chefen kallade positionen "hustomte" så kände jag att det var rätt. Det klurigaste var att lära sig hitta på sjukhuset och räckte ju inte med avdelningarna, som var svettig nog, det gällde ju att hålla koll på var all mat/varor, post/paket och medicin skulle ta vägen + soprum och koder. Ujuj. En del raster spenderades i massagestolarna =)
 
 
Dansskolan hade avslutning i början på juni, och det blev äntlingen för publik igen, efter pandemi terminerna. Intenstivt men roligt med fixet och trixet innan. Det är värt det sedan när man får se elverna med kläder, rekvisita och den färdiga koreografin på scenen med ljud, ljus och publik.
 
 
Syrran och jag drog på tur igen. Karlstad igen, men denna gång på Löfbergs lila arena och Jesus Christ Superstar. Mäktigt!
 
 
Jag tog med mig mamma på en kortare tur - till grannkommunen. Köpte mig en solsäng och så passade vi på att besöka Våffelbruket.
 
 
Midsommar - Först lunch med familjen, följt av grillat med gänget. I år blev det också häng på motorklubben, och jag körde limon för första gången. Det blev också smörgåstårta på jobbet och eftersom älskling fyller år, så blev det go mat på Bulls Eye. Och såklart ett midsommardopp.
 
 
Blandade bilder från juni:
 
 
Efter jobbet var det skönt att sitta ute med missarna. En dag körde jag en liten photosession med blandade resultat...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: