Börjes barnbarn

föralltid

Sång om ingenting!

Faan vilken grym låt! *asg* Sån här låt som Emma blir glad av.

Seg start på dagen, men i övrigt var det en kul skoldag. Hade kommunikation med Maggan the student slayer =) Nejdå... men hon är grym. Komma sent till hennes lektioner vill man inte göra. Och kommunikation är ju intressant. (Lämnat in Human bilogin har jag gjort idag också) Lunch. Sen skulle vi ha praktiskt ledarskap. Har delats in i grupper och ska göra ett mini-grympa pass. Min grupp är 3 stycken, så vi väljer varsin låt. Danne ska ha styrka med Opus eller... en annan låt.... Ryan ska ha uppvärmning med, förmodligen, sång om ingenting! =) Jag ska ha konidition med Born to be Alive!! =P

Är hemma nu. Har nyss försökt mig på att äta och ska iväg på spinning sen klockan 18.00. Kommer bli svettigt... tror jag. Kul hoppas jag på iallafall. Är lite så här halvnervös. Annars händer det fan inte mycket i mitt liv just nu. Tragglar i skolan på dagarna, är i badhuset eller tränar på eftermiddagarna... och sover på nätterna =P hehe... jaaaja.... På måndag smäller det i badhuset iallafall. Ska nog bli skönt med lite förändringar. Tror jag(?)

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan gå omkring
Vi är på klubben å dricker skumpa
Alla brudar vill ta på min rumpa

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan gå omkring
Å i baren shottar vi Jäger
För att visa vem som äger

Det här är en sång om ingenting
Så alla Bratz kan gå omkring
Har du svårt att sitta still
Då är det dags att ta en till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: