Börjes barnbarn

föralltid

Blankt

Kom iväg till träningen igår. Gött som fan. Kände mig otroligt stark faktiskt. Önskade än en gång att jag hade den där mos-maskinen. En maskin som man kör ner folk, som man vill ska förvandlas till finkornigt mos. Det är viktigt att det är just finkornigt. Igår ville jag ha maskinen två gånger. Ena gången för fjortisarna som bara var ivägen hela tiden. De skulle ha fått en klick rosa karamellfärg med i maskinen. Vid det andra tillfället skulle jag nog haft en skvätt (en flaska) citronsaft... *hmm*

Nu har vi snart kollat klart på Ringen triologin. Har sett exctended på första och den sista, så det har tagit lite tid. Dags för sista delen på sista filmen här nu. Idag fick jag passa Wille. Hämtade honom på skolan, spelade tv-spel, åt mat, kollade på film och sen komma mamma hem. Då blev det singstar. Jag har inte ont i halsen nu. Vidare ska jag ta upp en msn konversation med min mentor. Det är tur att jag har en egen proffisionell mentor i student-vetenskap med inriktning på distansare. Utan handledning hade jag legat på golvet och krälat vid det här laget och längtat tillbaka till den behagliga omgivningen i livmodern. Evigt tacksam (och det hoppas jag att du vet!) Nervositeten har släppt betydligt kan jag säga. Tyvärr är jag lika förvirrad. Noll koll. Min planering sträcker sig inte längre än till tisdag just nu och den som finns är ganska luddig. Efter tisdag är det blankt...

image175

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    jag vet... inget att tacka för egentligen... sånt storasystrar gör juh... ;)

    Fast nu är det jag som är i Kstad två dagar you know :) How about Fredag!?

    *kram*

    2008-01-16 | 20:00:18

Kommentera inlägget här: