Börjes barnbarn

föralltid

Chocka kroppen

Trx blev bokat. Träffade en tjej i omklädningsrummet igår som har varit på några av de passen jag har gått på hittills. Hon verkade också ny och vi pratade lite om trx. Hon skulle testa det och vi hade lika syn på hur vi uppfattade trx. Sen sa hon något så himla bra när vi pratade om att prova de olika passen - man måste chocka kroppen. Köra man samma pass eller tränar på samma sätt hela tiden så blir ju kroppen van. Människan är ju lat, san hon =) Well, det lät bättre i sitt sammanhang när hon sa det. Men poängen. Chocka kroppen! Göra olika saker, övningar, steg, köra olika pass, träna på olika sätt med kroppen. Det tror jag är bra.

Igår körde jag zumba. Och det var faktiskt riktigt kul. Jag gillade koreografin och låtarna den här gången. Instruktören, Inger, tyckte jag var väldigt bra också. Hon förvarande bra när det bytte steg. Ikväll blir det functional moves. Men tills dess ska jag kolla på So you think you can danceyoutube. Ej kanal 5. Kanalen är fet dissad sen förra säsongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: