Börjes barnbarn

föralltid

December

December och advent. Advent är det latinska ordet och förkortningen på "avrunda och avsluta allt jobb och galna projekt du härjat med under hela hösten". Kind of, sort of. Eller. Inte alls. Men skulle kunna vara så.
 
Jag tror nämligen att det var här i december som jag insåg att - nej - dags att ge upp detta jäkla examensarbete. Började väl inse nånstans att jag vette fan om jag ens vill jobba i skola/fritids. Inte just just nu iaf. Definitivt inte ett fastjobb. Och vikarie kan jag vara utan en examen. Jobba med kids får jag ju göra redan och i det bästa formatet - dans.
 
Jag själv hade prov i House-kursen och så var det dansshow med julkalender tema. Därefter blev det några pass i källare'n strax före jul och även nått pass i mellandagarna. Och för friskvårdspengarna inhandlades ett stycke gymkort. Kom även iväg och fixade både frissan och fransarna (och blev fotomodell till på köpet)
 
Sen kom julen med familj, mellandags-häng med Simon, och nyår firades i Degen med Ola & Frida & co med lite mat, bingo och raketer.
 
 
KISSEMISS
 
 
 
DANS & FNISS
 
 
 
FRANS & FRISS
 
 
 
ADVENT
 
 
 
WORK & WORKOUT
 
 
 
JULEN
 
 
 
 
NYÅR
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: