Börjes barnbarn

föralltid

November

I november blev det flertalet turer in till Kumla. Lektionerna i bugg och disco som vanligt, men utöver det så var det även Halloweendisco för kidsen, en ledardag om doping m.m. + föreläsning med Tony Irving, mitt första besök på socialdans (på Brunnsparken), hjälpte till som funktionär på buggtävling och slutligen showen =D
 
Dansen hemma rullade på och där hade vi tävling på hemmaplan där jag var TL. Det hanns även med ett digitalt möte med vsdsf, en lunch med Emelie och en introduktionsdag på nytt jobb. Och mitt i allt detta passade jag även på att vara lite sjuk, precis som resten av omgivningen. Men då fick jag tillfälle att underhålla mitt läsa-mera-projekt samt återuppta mina målarböcker.
 
 
 
 
 
Och så bilder på ciatat som prickade in min höst - mer eller mindre - känslan av att vara lite vilsen. Lågt och deppigt humör har det varit under hösten. Skrutt, skrutt och skrutt. Liten vändning när jag började på Dancemania, och framförallt tog mig tiden att dansa själv igen. Prova på bugg, och så lite hiphop på studion. Och kanske ett litet lyft när jag fick gå på introduktion på ytterligare ett extrajobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: