Börjes barnbarn

föralltid

Sommarlov

Tentan är avklarad och det är blandade känslor. 2 lärare med 2 frågor var. En lärarens frågor gick skapligt bra. Jag är nöjd där iaf. De andra två frågorna gick det lite sämre med. Ena var nog mer katastroflik. Den andra gick an, men jag vette fan om jag lyckats svara på frågan helt. Skrev en hel del utifrån mig själv. Besked skulle komma före midsommar iaf. Nervvrak fram tills dess? Nej jag ska försöka slappna av. 1,5 års studier är avklarat. 2 år kvar. I sommar ska jag antingen sola och bli brun och jävligt läcker, eller så ska jag tjäna pengar. Får se vad det blir.

NU HAR JAG SOMMARLOV!

Kommentarer

  • //D.D\\ säger:

    Heja du! Det här kommer gå kanoners!



    Härligt med sommarlov!! Det har jag med nu... typ.



    Kram.

    2009-06-04 | 13:58:25

Kommentera inlägget här: