Börjes barnbarn

föralltid

Mars

Dans
Mars rivstartade igång med ett kombinerat årsmöte och styrelsemöte för dansförening. Dansmässigt hoppade jag in som vikarie för Anna på några klasser och även för Matilda på disco. Styrde även musik på friträningen när Matilda inte kunde. Vi hade även ett personalmöte med KDC. Alla kvällar på KDC är awesome! Men lite extra awesome är tisdagarna när jag får undervisa kidsen och teensen.
 
jazzhands! <3
 
Stockholm
Jag hängde med Nisse en helg till Stockholm för att lyssna på Avenged Sevenfold. Och det bästa av allt - Disturbed var "förband" =D Sammanfattning av helgen: bra musik, massa god mat (obs! hotellfrulle is the shit) och framförallt "bara vara". Precis vad som behövdes. Allt fick bara landa. Och "konstigt, men bra" började övergå till bara bra helt enkelt.
 
 
Bästishäng
Simon passade Folke, så vi styrde en klassiker, med tacos och serier hos voffsingen. I slutet på månaden var det även häng med Nettz. Behöver knappast skriva att det är lika bäst som alltid. Jag och Simon var också iväg på En skam för Sverige 2 i Örebro. Grymt!
 
 
Fest/kalas
Den 18:e fyller både Anneli och Kristofer. Anneli och jag kör vårt firande i sommar på "I love musicals". Jag hade sen tidigare blivit bjuden Petras 30 års fest där TuneTime skulle spela. Sen kom Kristofer in med en inbjudan till sin fest. Så det blev dubbelt firande på en och samma kväll. Kul kväll! TuneTime hade även spelning i Örebro på PlektrumBar samma kväll som En skam för Sverige, så jag gick över dit efter showen. Även det en kul kväll.
 
 
26:e fyllde ju lille Sigge 2 år. Kalas var planerat, men fick ställas in pga magsjuka. Det så kallade vabruari hade tydligen blivit framflyttat till mars i år. Mycket sjukdom överallt under mars. Tyvärr landade kalaset när jag skulle på utbildning, men jag fick tillfälle att träffa lille busen sen i april =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: