Börjes barnbarn

föralltid

Oktober

Oktober blev en finfin månad.
 
Långpromenad
Unnade mig en långpromenad i Bullerdalen för att låta tankarna löpa och njuta av den vackra hösten. Avslutade dagen med en mumsig svampsoppa framför en film med en vän.
 
 
 
Cats!
Simon hem hem till mig. Vi bokade biljetter, tåg och boende. Swooosch iväg. Hoppade på tåget med 1 minut tillgodo, och hade sen en suverän helg i sthlm med god mat och Cats! #vigörom
 
Tårarna rann när Joanna Ampil sjöng Memory. Så vackert <3
 
 
 
Champions of rock!
Nästa höjdpunkt. Champions of Rock tillsammans med mamma, pappa, syrran och svågern <3
 
 
 
Instagram-General
Åkte iväg på två tävlingar som assiterande lagledare och senare även titulerad instagram-general
 
 
 
BullsEye!
Tredje gången gillt. Som det heter. Planen har varit att komma iväg tidigare med mina pojkvänner, men ironinskt nog så har det tagit slut innan det blivit något besök på restaurangen. Varför inte fortsätta trenden? Denna gången kom jag iaf iväg, men det tog även "slut" med mig och arbetslag 6. Efter en turbulent höst, så gjordes en rockad och nya utmaningar väntade mig. Summan av kvällen: Fantastiskt trevligt, god mat och trevligt avslut...
 
 
 
Tjejfest
Dagen efter blev det tjejfest och utgång på Woodys. Men det finns noll och inga bildbevis på detta. För kul helt enkelt(?) Haha =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: