Börjes barnbarn

föralltid

April

April började storslaget med brorsbarn nummer sex. En brorsdotter denna gång.
 
Hedda 4 april
 
Resten av april var det fullt fokus på dans. Jag hade lektioner och friträning som vanligt, men till det så var jag även iväg till Örebro på workshops. En söndag blev det dubbelt upp med jazz. Först funk med Ann och sen show med Maud. Massa kul! Helgen efter blev scenisk improvisation. Underbart. Jag var också iväg på en danstävling och gjorde min sidodömning dvs det praktiska provet på domarutbildningen. Jag fick sätta poäng precis som de andra domarna, men mina räknades inte utan istället jämfördes det med de andra domarna. Nervöst, men kul =D Men dansskolan så hade Anna ordnat en visning med Mary Kay som tydligen var obligatorisk, och väl på plats så förstod jag varför. Jag och Matilda fick ett presentkort =D Så det blev att beställa ett gäng produkter.
 
Det var också i april som jag smög iväg till en körskola för en introkurs för att börja övningsköra igen! =O =D
 
 
 
Jobbet
 
 
Målarbilder
 
 
Strike a pose
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: