Börjes barnbarn

föralltid

Mars

Mars bestod av kalas och bästishäng. Kusinen Sandra fyllde 25 år och firades det gemensamt med sin Linus. Brorsbarnet Sigge fyllde 3 år och det blev kalasande där. Jag hade en bästisdejt på "Som hemma" med Sofie och bästishäng med Simon med go´ kött i souviden. Påsken kom redan i slutet på mars i år, och det firades vanligt och enkelt med lite mat hemma hos mamma och pappa.
 
På jobbet fortsätter mina små stjänor att bjuda på härliga ögonblick. Den ena fick lära sig det finurliga med element. Väldigt skönt att värma vantar, mössa och sådär på =D
 
Dansen rullade på och i mars hade vi årsmöte med föreningen. Föreningen börjar ta fart på allvar och det började bli prat om att arrangera en egen tävling. Jag var också iväg på min första tävling för i år som lagledare/insta-general. I mars var det även SM där vi hade Lovisa med. Min plan var att kika lite på när hon tävlade. Det slutade med att jag spenderade x tid framför tvn. Det var riktigt kul att kolla på alla olika dansstilar som var respresenterade. 
 
27 mars kom månadens första höjpunkt. Brorsbarn nummer fem i ordningen. En liten Milo.
 
Andra höjdpunkten var att jag hade bestämt mig för att hitta på något under veckolovet, och tillslut tog jag mig för att boka dansklasser på House of Shapes i Stockholm. Dansade sreet, feminine vibe, house och jazz. På tre av fyra lektioner var ordinarie lärare sjuka, men det blev lika bra för det. Jazzen blev modernt istället, men det var lika kul det =) Jag bodde på Hotell Hornsgatan. Grymt bra! På dagen strosade jag runt på söder. Hittade till mina favoriter: Hangmatta och Dedicated. Hittade även en livsfarlig butik med enbart lakrits i =D Spanade in flera secondhand. Men slutade med att jag köpte en svindyr tröja på Sneakers ´n´ Stuff. Värd dock. Jag fick också ett infall och gick in på Harmonikällan och tog foton på min aura och chakran. Det var intressant. Framförallt att höra en tolkning på fotona efteråt. Det blev en underbar och välbehövlig tripp med fokus på mig själv. 
 
Bildbomb med noll ordning på bilderna:
 
 
 
 
 
Milo 27 mars
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: