Börjes barnbarn

föralltid

Juli

Sommar och semester. Kommer knapp ihåg eftersom det som vanligt har gått cirka halvåret sen senaste uppdateringen.
 
Vanliga sommaraktiviteter som bad, promenad och glassätning.
 
 
Drack vin med Nettan
 
 
Åkte på en låååång dressintur + tältning med Patrick.
 
 
Tid med mina målarböcker.
 
 
 
Rensa. Plöjde en massa klipp om Konmari metoden och Swedish death cleaning. Inspirerad av båda metoderna fick kläderna sig en omgång. Men framförallt lådorna i förrådet. Bland annat den från universitetet och den från simföreningen. Betydligt mer luftigt blev det och det var ett rejält berg med papper som dumpades på återvinningen. Jag gav mig även på mina sentimentala lådor osm krypte. Jag hade även bestämt mig för att digitalisera mina dagböcker och foton. Hjälp. Det blev ju en sentimental resa utan dess like. Samma sak när jag resnade bland det redan digitala. Gammal musik alltså. Det blev en lång resa på memorylane. Behövligt.
 
 
En liten tös på typ.. 5-6 år.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: