Börjes barnbarn

föralltid

Juni

KÖRKORT! Sådär ja! Done and done.
 
I början på juni filmade vi dansföreställningen. Tack till syrran som hjälpte till med lokal med kort varsel. Guld. Annars pluggades det en herrans massa körteori. Den 11:e fick jag 55 rätt och texten godkänd dök upp på skärmen. Känslan. Firade med glass.
 
 
 
Oljade uteplatsen gjorde jag visst också. Duktigt.
 
 
 
I slutet på maj hakade jag på Helenas live-träningspass. Fortsatte in i juni och började tränade själv till diverse träningsvideos på Youtube. Biff.
 
 
 
Domarseminarium online i både Performing Arts och Disco/Hiphop/Slow. Uppgraderade mig även till N-domare.
 
 
 
 
MIDSOMMARHELG <3
 
 
 
KÖRKORT!
25:e juni hade jag uppkörning. Vi firade dubbelt upp. Mitt körkort och älsklingens födelsedag <3
 
 
I slutet på  juni fick jag en ny favoritbild skickad till mig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: