Börjes barnbarn

föralltid

Juni

Under juni hände det mycket. Rundade av vår delvis digitala zoom-termin med en online show. Jag var tävlingsledare på Digital Disco Cup med en assistent i päls. Möte med både DBFS och VSDSF. Det blev en hel del jobbpass på depån. Jag var till optikern och hämtade ut nya glajjorna, hela 3 par. Massage dubbelt upp - överkroppen hos Sarah.B. och fossingarna på thaien. Innan dess tog jag en sen morsdaglunch med mammi. Lillebror tog studenten. Lashlift på ett nytt ställe. Styrde kalas för storasyster som fyllde 40. Ett år med körkort. Promenader med Disa, och hon fångade sitt första byte - en nattfjäril. Grill och hårfärg med min favorit pojkar. Glass på filt med Sandra. Fira midsommar med familj och vänner. Dennis flyttade hem till oss. Och så påbörjades en sommar med en herrans massa jobb och mitt bil&bad-äventyr.
 
Bildbomb

Kommentarer


Kommentera inlägget här: