Börjes barnbarn

föralltid

Augusti

 
Hänt i augusti:
 
* Frissa & frossa fredag =D
Den här gången fick min värmländska frisör kladda med lite färg i håret på mig också. Sen blev det räkfrossa på Lakelodge med Patrick, mamma och pappa.
 
 
* Kompisdejt
Med Rebecka på Espressohouse. Angelica hemma hos henne i deras nya hus. Och med Anneli ute i Lunedet med räksallad och skogspromenad. 
 
 
* Besiktning av min Hynda =P
She was fit for keep rollin´
 
 
* Massage
Mina två massörer hade semester samtidigt, så det blev till att testa en tredje. Christina. Riktigt bra.
 
* Work work
Städa dansskola. Planera lektioner. Möten. Gjorde sista sommarveckan på depån. 
 
* Plugg
Första föreläsningen på mattekursen. It is on!
 
* Övrigt och bilder
Testade massa Dugges. Testade också att färga tyg. Färgat det blev, men resultat... nah. Jag och Dennis började kolla igenom Bones.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: