Börjes barnbarn

föralltid

September

Plugg
September inleddes med två veckor föreläsningar i matematik. Smack. Rätt in i det bara. Möten med min grupp där för att styra upp vår första gruppuppgift. Jag hade ju fått till mig att jag skulle göra de tre gruppuppgifterna i kursen. Först missnöjd. Nu, tacksam. Lämnade även in pm1 och pm2 till ex-arbetet och hade första föreläsningarna och handledningen. Dennis är en jättebra pluggkompis.
 
 
 
Dans
Lektionerna rullade på. Möte med VSDSF och DBFS. Var dj på tävling i Kumla och domare på SM i Tidaholm. Gemensamma middagar och underhållning. Hämtad i finbil osv. Kul! Började träna med go gruppen - Skyscrapers. 
 
 
Övrigt
* Blev typ två pass på depån. Sen kom det nya direktiv, vilket iofs blev bra för min del, så jag fick inse att jag inte kommer hinna allt jag planerat in denna höst. 
* Lämnade in bilen på tvätt och blev missnöjd. Fanns det tid så hade jag lämnat in diretk. Inte bra alltså. Men de ska väl få ett försök till tänker jag.
* Häng med Nettan & Bea.
 
Ibland kan de allt vara nära varandra utan fräs och klös =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: