Börjes barnbarn

föralltid

Glömde pizzasalladen!

Trött Emma.

Redovisning idag. Den fick förbannat bra måste jag säga. Är riktigt nöjd. Jag fick inga kommentarer om de fula bilderna som jag hade ritat. Fast även om det haft kommentarer, så hade de nog inte sagt det högt(?) Jaja, jag såg inga hånflin iallafall. (Gillar min klass, skarpt)

Efter att ha haft en hel vecka projekt = I säng sent och upp tidigt, så resulterar det i att jag är väldigt trött. När jag kom hem från skolan idag, ville jag bara lägga mig ner och soova. Simon hindrade mig med sin närvaro och vi gick och köpte pizza. Simon tog en omväg förbi bilen och jag hämtade pizzorna själv. När jag kom in genom dörren möts jag av en haka nere i golvet: "Men Emma, vart är pizzsalladen?" JAG HADE GLÖMT PIZZASALLADEN!! KATASTROF OCH PANIK! Vad är Emma och en pizza från Ciao-ciao utan pizzasalladen??? Ingenting! Absolut ingenting. Det var ett kraftigt tecken på att jag är trött.

Ett annat tecken på trötthet - jag satt och snyftade åt Extrem home makeover, innan de ens hann komma till slutet, där det oftast är okej att grina. Snyftade åt allt och Simon bara satt och flina/log åt mig för att jag var så trött och onödigt känslig.

Simon åkte till jobbet och jag åkte så småningom till genrepet inför Luciadoppet i badhuset. Kommer nog bli bra i år med. Men jag börjar bli lite nervös. Luciatåget, holy smoke! Hoppas allt går bra.....

PS. Pizzan gick ner utan pizzasalladen, men det var inte lika roligt utan den....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: