Börjes barnbarn

föralltid

PMS kärring

Kanske inte fullt ut, men igår var en jävla piss dag. För det första så kan jag inte sova ordentligt på nätterna. Fattar inte varför. Jag sover juh, men vaknar lika trött som när jag la mig och vill bara fortsätta sova. Piss! Sen så var man tvungen att gå upp eftersom man skulle bara i badhuset halv 2... på LOVET! Inte kul. Men det var bara att ge sig iväg. Där kom man på att vi skulle vara där imorgon igen... klockan 8.00 på morgonen.... på LOVET!! Piss! Blev bara mer putt. Var surig hela dagen. Sur. Grinig. Whatever.

Idag fick jag alltså plåga mig upp tidigt. Hade tänkt att gå upp med Simon, men det kunde jag drömma vidare om. Var lika trött, som när jag la mig. Inte utvilad. Jag kände efter riktigt noga och letade efter nån sjukdom som kanske eventuellt kunde ha dragit på mig under natten... tyckte att jag var lite varm. Jag kan ju ha feber, men nej. Det var bara att gå upp ur sängen helt enkelt. Lärde mig inte så mycket nytt, som det sades att vi skulle göra, men jag är glad ändå (med tanke på omständigheterna). Det är faktiskt ganska skönt att vara uppe och vaken ganska tidigt. Sover inte bort dagarna. Skulle vara himla kul att ta en sväng på stan och spana in rean..... men har man inga pengar, så har man inga.... punkt. (skit också!)

Nu ska jag ta och försöka hitta på nånting annat vettigt. Vad vet jag inte riktigt. Men det skulle inte skada att handla och laga lite mat. Skulle liksom inte skada alls om jag fick ordning på måltiderna igen. Vore himla bra. Tröttheten skulle nog minska lite då. "Nånting annat vettigt" får innebära online-spel till jag kommer på nått annat som är vettigare.
Hejdå!

Vad ska man göra på nyår?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: