Börjes barnbarn

föralltid

Brännskador

Iallafall en brännskada. Jävla spis. Brände mig på handen juh! Dumma dumma spis *morr* =P

Upp tidigt idag. Till skolan för att träffa resten av min projektgrupp för att reda ut lite problem. Skriva syfte/frågeställning, bakgrund och skapa lite klarhet i vårt projekt. Feels good now, men jag är emot hjälp från lärare. Seriöst? Ja, det är seriöst. Mentorn var med oss i början då vi skulle få lite klarhet i projektet, jag tyckte bara att det blev raka motsatsen. Det känns mer som att hon gjorde en svår uppknuten knut, som vi sen själva fick kämpa med att lösa upp.

Idag blir det rå-plugg som gäller. Funderar på att skippa träningen med simmarna idag. Det är ju liksom hela 3 timmar jag "missar" om jag åker till badhuset, och jag tror att jag behöver dom timmarna. För även om jag INTE skulle åka till badhuset, så kommer jag nog sitta upp halva natten. Och OM jag nu skulle åka till badhuset, så hinner det nog bli gryning innan jag blir klar. Tricky!! (som Bridget Jones skulle säga)

Nej, nu blir det käk snart och sen plugga.
Have fun! (Jo fan, klart som korvspa´ att jag ska ha kul när jag pluggar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: