Börjes barnbarn

föralltid

Glitter...

Fredag: Klassfest med start hemma hos Elin. Det var allt skoj tills vissa personer anlände. Man kan ju inte tycka om alla om man säger så. Sen skulle vi ut på Klaras. Några idioter hade tog "VIP-vägen" in och somliga stod i kö i cirka 2 timmar innan man kom in. Kom in rint 1.00. Om det är vettigt? Nah, det vet jag faktiskt inte. Jag gick dit alla andra gick... Där inne får man ju en smäll direkt av en kaxig typ som körde "VIP-vägen". Lite smått krut blev man då kan man säga. Sen var det väl okej. Glas ÖVERALLT på golvet. Och en söt liten glasbit, letade sig genom min sko och satt sedan fast i sulan - vilket innebar att jag gick och trampade på den - vilket i sin tur ledde till att jag inte tyckte det var så där jätte roligt längre - eftersom jag inte kunde dansa och släppa loss som jag är van vid.  En annan sak som tar ner på stämningen är ju när vissa dömmer ut en det första de gör.

Lördag: Utgång igen. Denna gång var det fest hos mig. Nettan, Andreas, Simon och jag =) Sen tillkom det typ 9 till eller hur många de nu var. Det var kalas. Nettan och jag hade glitter i skallen =D Om man ska göra en trevlig kväll kort, så var det roligt. Pojken blev liiiite för full och jag blev frustrerad. Eftersom jag själv var full och han ännu fullare och jag inte är van vid att hantera en full Simon, samtidigt som jag själv är lite full, så blev det kaos. Det som blev mest jobbigt var att jag skämdes i hans ställe. Lite pinsamt när man trodde/kände på sig att andra tyckte att han var jobbig. Så jag skämdes nästan åt honom, fast samtidigt visst jag inte om jag borde skämmas eller inte. Hm, blev kanske lite rörigt nu, men jag kan säga att det var rörigt iallafall. En lite rörig, men mycket kul kväll. Simon och jag ska satsa på att komma ut tillsammans snart igen och han ska försöka undvika att bli så full igen =)

Söndag: Trött!!! Inte så konstigt att förstå kanske. Var i badhuset och det gick bättre än vad jag trodde. Hade ju bättre hjälp den här gången än vad jag hade förra gången. Himla tur det eftersom man själv mådde som man förtjänade. (Fast jag inte mådde inte så dåligt ändå) Börjar bli lite nervöst inför Luciadoppet kan man säga. Men det kommer förhoppningsvis gå bra. Det enda som känns som ett problem är att jag inte har någon röd/julig överdel(!) Fanns ju inte ett piss varken i stan hemma eller i örebro.

Idag: Skulle börja med projektarbetet idag. Förra veckan var ju inte mina gruppmedlemar i skolan. De skulle komma idag. Bara en dök upp, men det känns som att det inte gjorde nånting eftersom det var den bättre halvan som kom. Och i o med detta, så gick det bättre än vad jag nånsin kunnat hoppas på. Så projektveckan är nu igång för min del.

Shit pommes frites. Det här blev ett riktigt långt inlägg. Nu är jag hemma och passar lillebroder. Fast just nu är det tv-spelet som är barnvakt en stund. Så man får chilla vid datorn en stund och skriva ett långt blogg-inlägg *flin*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: