Börjes barnbarn

föralltid

Ingenting

Det händer ju för fan ingenting! Jag blir så jävla trött på´t!! Måtte det hända NÅNTING snart iallafall.... Pallar inte att knalla runt hur länge som helst utan resultat. Blir ju lessen i ögat då juh.

Söndag nu alltså. Inleder med att ligga kvar liite för länge sängen. Vilket resulterar i att jag måste vara duktigare imorgon. Åt pannkakor till lunch. Parantes utrupstecken, för er som känner mig. Emma äter pannkakor, tjolahopp tjolahej. Sen bar det iväg till badhuset. Åh mina simmare. Utan dom vet jag inte vad jag skulle göra eller vara. Inte samma Emma iallafall. Garanterat.

Träning inför Luciadoppet efter det. Är ju liksom ansvarig för Luciatåget, som det är tänkt ska bli det största i badhuset på länge. Jag har hjälp, hrm. Jag vet inte hur mycket hjälp man får då rå, men det får väl duga. Som tur var får jag nog iallafall hjälp med det som jag ansåg vara tyngst. Blir bara lite smått irriterad när ungarna får helt åt skogen fel och de som ska "hjälpa till" lyckades att... inte hjälpa till alls. De stod bara där och, det blev fel iallafall. Jo men tjena, bra annars? Tack så mycket för hjälpen jag inte fick.

Nu är det kvällen. Ska försöka orka plocka undan lite i lägenheten igen. Eftersom jag har lyckats stöka till den lite för mycket, IGEN. Sen måste jag slänga mig i säng för att palla med morgondagen. En hel lektion =P Det är fan tufft alltså att ha en hel lektion....

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: