Börjes barnbarn

föralltid

Projekt och Hockey

7-2 blev det i matchen. Grattis ÖSK Vipers, men jag måste säga att jag skämdes lite smått för eran klack... Men det var en bra match. De var heta på plan. Värsta slagsmålet och två stycken åkte ut för "game misconduct" typ 5 min + 10 min + 20 min (och allt vad de nu sa) Om jag fattade rätt så fick de avstängning. En för matchen och en för en längre tid. Härligt jobbat pojkar!

Jobbade med projektet idag. Omkring 13.00 var jag i skolan och stannade var till bortåt 17. Knallade sen upp på stan för att gå en shopping-rond, som slutade med ett simpelt rött linne från HM. Det var ju liksom ingen idé för mig att åka hem, eftersom vi skulle samlas 18.30 och matchen började 19.00.

Kom hem runt 22.00 och då var det bara att sätta igång att finputsa på min del av projektet. Jag börjar bli nervös inför redovisningen. Jag har ritat några töntiga bilder som jag funderar på att visa upp. För jag tänkte att det lär ju liksom vara roligare än att bara rapa upp information. Fast bilderna blev ju verkligen töntiga, så frågan är ju om jag vågar visa upp dom. Jag kanske kommer skämma ut mig själv om jag gör det?! De får bära eller brista.

Nu blir det sängen! Natti natti...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: