Börjes barnbarn

föralltid

Projektarbete

Vad innebär ett projektarbete? Man jobbar i grupp. Strukturerar upp hur man ska jobba. Man har en frågeformulering som man ska senare besvara i slutsatsen. Man jobbar efter det man är intresserad av. Och så nånting om motivation(!) Aha, jo men aa tjena okej... om du vill det.

Jaha, nu är det då dags att välja grupper. (Man kanske ska välja ämne, hallå. Det är en jävla skillnad på välja ämne och grupper, yo) "Ja, men man får ju ta och vara lite fexiiibel" Jaha okej?? Så det handlar inte om motivation och intresse längre??!!! Typ det som du nämnde bara för några få minuter sen. Näää, nu ska man vara flexiiiiibel. Jo men visst för fan. Klar vi ska vara flexiiiibla. Up yours!

Jag hatar sytembolaget. Jag VILLE och SKULLE  ha Hannas Black Lime. "Näää, den har vi slutat sälja för lääänge sen" Jaha okej? Hur kommer det då sig att den finns kvar på hemsidan?? (Hata ouppdaterade hemsidor) Ett litet sms.... jah??!! Så då har den iallafall??!! Eller liksom råkade(?) ni få hem en hel drös precis dagen efter. Up yours!

Klassfest imorgon. Inte lika inställd på det idag, som jag var igår. Får hoppas på att det blir bättre imorgon. Men jag oroar mig. Parantes, vi ska redovisa den underbara paruppgiften imorgon, slut parantes.

När jag kommer hem... sitter i skolan nu alltså... när jag kommer hem, så ska jag.... hämta ut mina kläder som kommit och hoppas på att de passar och är så fina som de såg ut på bilderna och att de gör mig mer gladare än vad jag är nu.

Tack och hej, det var länge sen jag åt leverpastej!

Kommentarer

  • Nettzy säger:

    Ja.. fet smäll ska systemet ha >_

    2006-11-23 | 15:57:49
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • AnnaPanna aka Blixten - du vet! = P säger:

    Jo... och det finns fler bolag än systemet som gärna fick kolla över sina sidor osv.

    2006-11-23 | 20:26:25

Kommentera inlägget här: