Börjes barnbarn

föralltid

Fina fönster

Jag tog mig en chill kväll igår framför datorn, tv:n och i sängen där jag fortsatte läsa i engelskaboken. Ska redovisa den på tisdag eller onsdag, så den måste läsas ut. Kanske inte måste, för man kan ju skriva en recension utan att läsa ut en bok. Har kommit precis halvvägs nu, så det blir nog inga problem att läsa ut den.

Vaknade ganska tidigt idag igen. Inte alltför tidigt då, men jag har inga persienner i sovrummet. De som fanns var ju trasiga. Alla fönster är nu rena. Jag och Simon har kört ett seriöst race i helgen. Han har tvättat fönster och jag har lagat mat och diskat. Känner mig ganska låg idag.. vet inte om det har med gårdagen att göra. Lite kanske. Hur som helst känner jag mig inte särskilt social. Orkade inte med gruppen idag, så jag stannade hemma.

Just nu har jag skit tråkigt. Nej, men jag har ingenting att göra. Helst av allt skulle jag vilja köpa blommor och göra fint i mina, numera, rena fönster. Hoppas pappa kommer hem snart så han kan hjälpa mig och handla. Vill inte göra det själv. När fönstren är klara kan/vill jag ta tag i resten av lägenheten, som återigen är stökig. Surprise? Big NO! Vet inte ens om jag vill köra Body Jam idag. Har inte ringt och bokat än så det kanske inte ens finns platser kvar. Får se hur jag känner lite senare idag....

Dagens:
Humör:
 Låg 
Klädsel: Det som låg närmast.. 
Frisyr: Frisyr? 
Dryck: Iskall mjölk
Mat: Våfflor 
Träning: Nothing so far 
Väder: Grå himmel & några droppar regn 
Låt: Nelly Furtado - Say it right 
Pryl: Våffeljärnet 
Toppen: Rena fönster och lånade pengar återlämnade 
Botten: Låga humöret 
Vill ha: Blommor i fönstren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: