Börjes barnbarn

föralltid

Nöjd & Glad

Hämtade paketet med kläderna och satte genast igång att prova allting. Jag är super nöjd! Men jag kan ärligt säga att det inte alltid är lätt att bli 100% nöjd när man beställer från internet eller från en katalog. Då får man ju inte prova eller känna kläderna. Bilderna på internet och i katalogerna missvisar lite grann också. Den vita tröjan är ett praktexempel. Den kändes nästan mer genomskinlig än vit. Jag tror jag nästan är mest nöjd med klänningen =) Tröjan är också en favorit. Grejen med klänningen är väl bara att jag såg nästan lite gravid ut. Får jobba lite hårdare med mat och träningar nu.

Efter provningen av kläder tog jag mig till badhuset och hade träning med simmarna. Det gick kanon bra. Länge sen vi hade en så pass effektiv och rolig träning tycker jag. Känner mig lite stolt faktiskt. Sånt vill jag ha mer av! (=Effektiva pass alltså) Fick promenera hem, men det gjorde ingenting. Det var faktiskt bara skönt!

Imorgon blir det två lektioner. Ledarskap och sen ska vi till USÖ där en i klassen ska få göra maxpulstest. Ska kanske vara barnvakt direkt när jag kommer hem sen. Vore ju bra om man fick reda på det.... Jaja. Sen är det fredag!

Sen så småningom kommer tisdag & onsdag också.... =P
Då ni jävlar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: