Börjes barnbarn

föralltid

Pigg

Kom ut på morgonpromenaden idag! Det var ruggigt skönt. Helt perfekt väder. Efter promenaden var jag riktigt pigg och hann med både en ordentlig frukost och smink mig (hör och häpna). Det är inte ofta jag hinner (eller ens brukar) sminka mig. Skolan gick sen helt okej. Har hamnat i en lite sämre grupp på kommunikationen. Egentligen är det inte gruppen det är fel på, utan ämnesvalet. Efter lunch skulle vi ha seminarium om ledstjärnor, som jag inte hade förberett tillräckligt (ajabaja emma). Redovisningen gick dock bra ändå. Det skriftliga gick dock mycket sämre eftersom jag inte ens kunde skriva ut pappret *morr* Kom hem tidigare än tänkt, men det behövdes inte barnvaktas. Men jag gick upp till huset ändå för att leka av monstret lite grann samt få lite käk i magen. Simon slutade jobbet och vi tog en tur till Kristinehamn och picassoskulpturen. Kom hem. Hade en timmes långt, trevligt telefonsamtal med en klasskompis. Nu måste jag kirra matlåda till imorgon, sen sova. Bye bye!

Dagens:
Humör:
 Nära toppen imorse 
Klädsel: Soft och linne 
Frisyr: Emma special 
Dryck: Mjölk och mandarinjuice 
Mat: Rester från gårdagen och middag blev ris och morsans specialmade kassler 
Träning: Morgonpromenad 
Väder: The spring is in the air, and I love it 
Låt: Du är så gla´ i rumpa mii 
Pryl: Promenadskorna
Toppen: Promenaden och telefonsamtalet 
Botten: Ämnesvalet
Vill ha: Ett annat ämne och fler morgonpromenader

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Andra 25:an = 26-årsdagen *skratt* Efter att man fyllt tjugofem slutar man att fylla, så då blir det ju andra gången man fyller det, eller hur? *asg*
    Ja, påskmiddagen var det absolut inga fel på i år. Och åh, vad jag hade saknat farmors omelett framförallt...
    Sedan vill jag säga: Vad härligt att du kom ut på morgonpromenad idag *hrm* igår har det hunnit bli nu! Måste ta mig i kragen jag med nu... Har slarvat alltför mycket med mina promenader...
    *kram*

    2007-04-13 | 00:23:51
  • Lillasyster säger:

    Haha va kul. Brukar alltid besöka den blog som pingat precis före mig på tjejblog - och nu hamnade jag här hos dig. Vad var det som var så kul med det då? Jo, jag är en av de som står och säljer mjukglass till "gud och alla mänskor" på Picassoudden i Kristinehamn - världen är allt bra liten *lol*

    2007-04-13 | 23:04:14
    Bloggadress: http://lilla-syster.blogspot.com

Kommentera inlägget här: