Börjes barnbarn

föralltid

50års kalas/jobb

I lördags blev det först jobb från 7 till 11.30. Mat och nästan direkt till badhuset. Egentligen skulle jag gå delad tur, men svärfar hade 50-års kalas, så jag hade bytt till mig en bättre tid, så jag kunde vara med och hjälpa till & fira.  Massa god mat och musik. Sent blev det också givetvis. Och idag skulle jag börja 7.30. YES!!! 30 minuters sovmorgon. Hur bra kan det bli? =P Trodde seriöst inte att jag skulle överleva min sista dag på mitt semester vikariat, men jag åkte hem på 3 h rasten och lyckades få mig ungefär en timmes sömn och god mat som min bäjbi lagat och det gjorde susen för resten av dagen. Jag gick alltså delad tur idag och slutade 20.30. Nu är jag hemma och jag lever! (knappt)... Imorgon börjar min semester på hela 12 dagar och jag ska inleda den med att sova läääääänge....

image91

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Min hund heter Börje, tänkte på ditt namn på bloggen "börjesbarnbarn" :)

    2007-08-12 | 21:50:29
    Bloggadress: http://minhundochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här: