Börjes barnbarn

föralltid

Gott & blandat

Blandade känslor de senaste timmarna. När päronen och syrran kom hem från Karlstad blev det närapå släktkalas uppe i huset. Vi skulle fira mamma, och alla var där + farmor. Det blev kalas med andra ord. Smörgåstårta och min underbara familj. Jag kände mig hemma and I loved it.

Idag blev det shoppa julklappar för hela slanten. Åkte till Örebro helt familjen. Hade min kvar till älsklingen, men den är nu klappad och klar =P Sen blev det badhus, som gick både bra och helt åt helvete. Delvis anledningen till att jag vile unna mig godis, men lyckades lugna ner mig och köpte nötter och mörk choklad.

Sweet Home Alabama på tv nu. Peace out...

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ja! Visst kändes det verkligen sådär hemma och supermys när vi firade mor! :P

    *kram*

    2007-12-23 | 13:56:26

Kommentera inlägget här: