Börjes barnbarn

föralltid

Blodgivare

Nu är det fredag och vi la oss på tok försent igår kväll. Men det var himla kul att titta på en film också. Såg Click med Adam Sandler. Den var rolig, till och från. Ibland undrade man om det verkligen var en komedi? Hur som helst, så somnade jag på tok försent. Vaknade alltså lite försent också. Skulle till blodcentralen 11.15, och det gick en buss 10.10. Jag hann ju utan problem, men jag hade ju tänkt hinna med lite annat innan man stack iväg. Det var ju lite nervöst på blodcentralen, men damen var riktigt trevlig. Hon hade en väldig lugnande inverkan på mig. Sticket var ju ingen höjdare. Hur som helst, så är det gjort och hon hör av sig om 3-4 veckor då de fått fram resultaten. Då märks det om jag får bli blodgivare eller inte...

Annars har jag inte gjort nånting vettigt alls idag. Kom hem och diskade lite, åt mat och tittade på film. Har så pass tråkigt att jag nästan fastnade i soffan för att titta mer på tv. Men där går gränsen. Jag är ingen person som tittar på tv så mycket. Med andra ord har jag skit tråkigt. Pluggat har jag absolut inte gjort idag. Mina tankar kretsar kring att jag ska plugga ordentligt i helgen och nästa vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: