Börjes barnbarn

föralltid

Jag vill!

Usch vad jag blir sur på mig själv när det finns så mycket i mina drömmar som jag vill förverkliga, och så är jag så lat, slö och gaaahh..... Det händer ingenting. Tanken under det här lovet var att jag skulle städa och göra fint i lägenheten och jag har inte ens börjat. Jag sitter bara och funderar på hur jag skulle vilja ha det, vilket slutar med att jag aldrig kommer igång, och det förbli tankar/drömmar. Är sugen på att dra igång nu med några rejäla tag, men jag är samtidigt rädd att jag kommer störa grannarna.... Inte för att jag har tänkt vara högljud och dra med dammsugaren, utan för att jag vill flytta möblerna. PS. Är också grinig för att jag missat att boka spinningen till imorgon......

Dance for life!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ähh! strunta i grannarna... man får väsnas lite när man håller på att göra om/renovera juh... Min åsikt alltså, kanske inte just dina grannars... =S

    2007-02-21 | 21:29:17

Kommentera inlägget här: