Börjes barnbarn

föralltid

No kylskåp, day 2

Dagen startas med att vi får käka frukost hos mina päron idag. Eftersom jag fortfarande står utan kylskåp. Finns inte mycket till frukost då. Stannade sedan kvar uppe i huset medans Simon åkte på det ena och det andra ärendet. Optikern och blodgivarna. Sen drog vi in till Örebro för att kolla in kylar/frysar som morsan hittat i Coop tidningen och bara strosa runt lite. Hittade 4 DVD filmer =D Gissa vem som blev super lycklig? Hittade båda Ensam Hemma, Grease 2 och första Bridget Jones... and now... I´ve got them all =P Inte alla filmer jag vill ha på DVD, men båda Ensam Hemma, båda Grease och båda Bridget Jones. Fick lite dåligt samvete eftersom jag lämnade Peter själv med båda simgrupperna =/ Det hade jag ju inte tanke på. Men det är väl knappast min skyldighet att vara där, så han kan ta ena och jag andra gruppen, när vissa inte kan ta sina egna grupper?? I don´t think so....

Dagens:
Humör:
Mycket glad, men lite små seg.
Klädsel: Jeans och linne
Frisyr: Luggen + lite till i ett spänne
Dryck: Pepsi
Mat: Hamburgetallrik på Coop i Örebro
Träning: Springa runt inne på Coop
Väder: Lagom
Låt: Lordi - Hard Rock Hallelujah
Pryl: Kylskåpet igen
Längtan: till 20 årsdagen (7 dagar kvar!)
Saknad: Kylskåpet
Önskan: Att jag får tummen ut handen och söker ett vettigt sommarjobb
Kan-jag-vara-utan: Tjockis magen
Vill ha: Byxor i butiker till folk med mullis mage OCH korta ben!

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Men!!! Jag skrev att du skulle lista de du VILL ha, inte de du har! (syftar på Dvd:erna)

    Vill oxå ha "byxor till folk med mullis mage OCH korta ben! Vi får fixa till en egen... fast jag kan inte sy =S Kan du?

    *kram*

    2007-02-19 | 20:49:05

Kommentera inlägget här: