Börjes barnbarn

föralltid

On till Off

Alldeles för en stund sedan var jag full av energi och ork till att plcoak vidare i lägenheten. Ville nästan till och med dammsuga(?!) Älsklingen kom hem, vi kirrade käk. Makaroner och köttbullar blev det. Sen landade vi i soffan och myste lite, gick sen bort till sängen. Inget barnförbjudet, om ni nu tror det. Utan bara mys. Kramas i mängder och hålla om. "Bara vara". Sen var han tvungen att åka till jobbet och jag låg kvar i sängen.... tvärslocknade... Och nu är energin som bortblåst. Beror ju högst troligt på kombinationen av mat och mys.

Jag skippar spinningen. Står i valet och kvalet mellan spinning och tvätta. Det blir ingen spinnig och jag får se om jag orkar tvätta och om det finns någon tvättid. Jag vet ju så väl, att om jag inte tvättar idag, så måste jag göra det imorgon, och det svider verkligen att tvätta en fredag kväll....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: