Börjes barnbarn

föralltid

Specialarbete

Då har man kommit till specialarbete-veckorna. Den här och nästa vecka ska vi hålla på med det. Lite smått orolig var jag ju eftersom jag inte hade den blekaste aning om vad jag ville göra. Valde Barn och miljö tillslut. Fick dessutom en kanon handledare. Jag vet inte hur hon gör, men hon lyckades få mig så pass motiverad att jag sprang(!) till biblioteket för att låna böcker samt gick hem med ett leende. Jobbat duktigt har jag faktiskt också gjort. Ringt skolorna har jag gjort. Sen insåg jag att jag måste ju kopiera upp enkäterna och det var mindre kul. Blev lite irriterad. Men nu är jag på g igen. Ska dela ut enkäterna imorgon och hoppas få tillbaka dom så fort som möjligt. Under tiden får jag skriva på bakgrunden och organisera mig lite.

På måndagen hade vi tränarmöte. Fan vad det är tråkigt. Det är ju inte särskilt givande direkt. Började fundera på vad i helvete jag håller på med i badhuset egentligen? 4 gånger i veckan dessutom? Låter det vettigt? Ärligt, så vet jag faktiskt inte. Igår hade jag och morsan pratade lite löst om att gå till frissan och bli av med våra kråkbon. Jag kom iväg iallafall, morsan ville boka tid istället. Frisören rekommenderade mig att INTE permanenta håret, så där gick den idén i soptunnan. Men färga (tona) håret ska jag göra. Billigt som satan där ju!! Btw, så var morsan bra rolig igår. Efter besöket hos frissan gick jag upp till mamma och tiggde mat, och tog med mig HM katalogen. Mamma hade sagt att jag skulle få beställa lite träningskläder eftersom jag börjat träna ganska ordentligt nu och behöver lite fler kläder att byta med. "Lite" kläder innebar 2 par byxor, typ 5 linnen, 2 sporttoppar och en tröja!! =D

Spelade badminton igår också med älsklingen. Det gick bättre den här gången. Imorgon ska vi spinna. Och jag ska troligtvis på Body Jam på söndag och den 16:e ska jag försöka få en plats på pilates passet. Så skönt! Nej... nu måste jag få i mig lite käk eftersom jag ska till badhuset snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: