Börjes barnbarn

föralltid

Need changes

I´m tired of being ugly...

Förläsningen om humor var inte så humoristisk. Lite kanske, men jag var inte föreläsarens typ av publik. Hon pratar nog hellre och bättre för lite äldre människor. Sen skulle vi tydligen ha mentorsträff, som var så seg. Pratade om specialarbeten. Blää... Hatar när det blir så där utdraget. Blev att stressa i sig maten och skynda till Friskis & Svettis där jag skulle träffa Susanne. Det som finnas att göra där för mig är att vara/hjälpa en värd. Jiiiihaa... eller... kanske inte.... Hade jag kommit igång med det där förra året/terminen, så hade jag kanske haft en bättre inställningen, men nu när inställningen är totalt kass även till själva skolan, så blir ju inte den saken så mycket bättre.

Ikväll blir det plugg. Måste göra klart den där satans inlämningsuppgiften som skulle ha varit inne i fredags egentligen.

Dreamer who´s always looking for changes.
Why?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: