Börjes barnbarn

föralltid

Rutiner

Jag är en tjej som tycker om rutiner. Men inte i för höga doser självklart. Under lov försvinner rutinerna och efter loven är det dags att ta tag i dom igen och eventuellt göra lite förändringar. Det tar på energin må jag säga! Jag är helt slut. Trött så jag blir galen. Jag som inte brukar vara trött. Jag är så trött att jag känner mig sjuk. Om jag inte är trött för att jag är sjuk?! =/ I don´t know...

Jag önskar mig en almanacka... Nu tack... Okej... Jag köper en egen... När jag typ.... får tid till att ta mig till stan...

Förövrigt så hatar jag den satans jävla human biologi uppgiften fortfarande. Jag som hade tänkt spinna på torsdag. Glömde bort att ringa o boka plats eftersom jag var så trött. Men det var nog lika bra eftersom jag annars inte kommer hinna klart med den dumma uppgiften. Jag pissar på den! Jag får nog ta tag i träningen nästa vecka istället. Bortsett från söndagen då.. för då SKA jag på Body Jam =D

Helgen blir kul =) På fredag blir det dillchips och lakritsshot =D =D
På lördag är det badminton turnering med simons familj (jag bakfull?!)
Och söndagen ska jag förhoppningsvis på Body Jam, om det inte blir några fula ändringar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: