Börjes barnbarn

föralltid

Utbildning

Det känns fortfarande lite smått underligt att jag vaknade typ 3-4 på natten, pigg, och helt inställd på att börja göra mig iordning och käka frukost, FAST jag visste att klockan var jätte tidigt. Det tog ett tag innan jag insåg att det var dumt att gå upp så pass tidigt. Visserligen skulle jag upp tidigt, men inte så tidigt. Hade satt väckarklockan på 6 *ler*

Vi fick skjuts in iallafall. Var ju lite oro kring det där hos mig. Men tydligen så skulle vi åka buss hem idag! Pappa som skulle skjutsa. Det blev ju inte bättre av att bussen inte gick förän 18.05 och kursen slutade 16.30. Kom hem för kanske en halvtimme sen. Får se hur det blir med skjutsen in imorgon. Hoppas och tror att den ska lösa sig den också. Pappa fick ställa upp och hämta imorgon istället för idag iallafall.

Kursen var helt okej iallafall. Var lite orolig över åldersskillnaderna när jag blickade ut över de övriga kursdeltagarna, men åldern spelade inte så stor roll sen efter ett tag. Det blev ju aningens mycket repetition för min del, men det skadar ju inte. Lite töligt kanske eftersom jag mest ville ha teknikskola och hamnade på massa repetition. Men men.... jag får stå ut, och hoppas hamna på en sån utbildning senare.

Nu funderar jag på hurvida jag ska köpa något gott till ikväll eller inte. Med tanke på vikten och magen, så är det ju absolut inte, men det är ju så himla gott juh!! Godis till Sing-a-long med Thomas Järvheden och Ragge =P Kan inte bli annat än bra. Chips vore gott.... sån här lantchips =P Japp, det får det bli. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: