Börjes barnbarn

föralltid

Fly high

Jag gjorde allt utom att städa. Och som ett litet tillägg så kan jag säga att det har jag fortfarande inte gjort. Blommorna är otroligt vackra i fönstren och jag är så stolt så. Svepte en flaska vin igår kväll, en cider och massvis med nötter, som senare inte ville stanna kvar och lämnde min kropp. Kanske var lika bra, för jag mådde hyfsat bra imorse och har även fortsatt må bra. Dock har jag det varit en otroligt seg dag som bara har flugit iväg. Har sysselsatt mig med att sträckläsa en bok, äta och gått en promenad. Har varit ensam med mina tankar hela dagen och promenaden fick tankarna att skingras och sorteras någorlunda iallafall. Det är redan kvällen och jag har inte beslutat mig för om jag ska lägga mig tidigt och riskera att tankarna håller mig vaken eller om jag ska hålla mig själv vaken med att göra ett tappert försök att städa lite?


Mina fina blommor (klick)
 

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    ah, mycket vackert med blommor.

    2007-07-29 | 22:44:45
    Bloggadress: http://www.glammigt.se
  • Charlotte säger:

    Jag far iväg till USA om ett år. :) Fast jag har ingen aning om vart i landet jag kommer hamna än. Kanske ska jag önska delstatsval, isåfall Kallifornien, South Carolina och Florida. Men jag får se.. Det är väldigt dyrt att önska stat ;(

    2007-07-30 | 11:17:27
    Bloggadress: http://www.glammigt.se

Kommentera inlägget här: