Börjes barnbarn

föralltid

Inte långt kvar nu

image56Vet inte om det var en vettig rubrik, men orkar inte tänka ut något bättre. Utan att det ska låta allt för deppigt, så är det faktiskt inte långt kvar tills hösten är här. Jag ser det positivt. Dock är det ju tråkigt att sol & bad & ledigt säsongen kommer vara föbi, men med hösten tänker jag nystart. En nystart skulle sitta fint och gärna med lite förändringar. sveps bort i mina egna tankar...

Tiden flög inte iväg som jag hade tänkt igår när jag jobbade. Första timmen gick otroligt långsamt. Jag vet inte om det berodde på att jag behövde kolla på klockan ganska ofta eller om det berodde på något annat. Jag tror på bådadera med framförallt på "något annat". Lite funderingar tog jag med mig hem och även en French Hot Dog från Sibylla. Det blev jordgubbar till efterrätt med Jumanji i videon.

Vaknade, men somnade dessvärre om, så planerna sprack. Lagade med lite lim och vi åt frulle och drog iväg på en kort men mysig mc-tur. Hämtade Wille som skulle underhållas. Han fick åka lite inlines runt kvarteret innan regnet kom. Sen blev det tv-spel, spaghetti & köttfärssås och lite mer tv-spel samt kortspel. Kom nyss hem från sista passet i badhuset, innan ett alldeles för kort sommar uppehåll. Känner mig helt utpumpad på energi, men det är förmodligen bara... en ren.. utandning... kroppen känner av att det är över.... bara... pjjjuuuhhh....

Kommentarer

  • GunnarGe säger:

    Jooo...det är JÄÄTTE-LÅÅNGT kvar till hösten. Efter denna dag har jag semester i fem veckor. Yahoo!
    Alltså, det är en evighet till hösten, så det så!

    2007-07-06 | 11:43:31
    Bloggadress: http://gynnar.blogg.se

Kommentera inlägget här: