Börjes barnbarn

föralltid

Slutkörd

Jag jobbar, jobbar och jobbar... men det är kul och intressant. Massvis med nya intryck och saker som man ska lära sig hela tiden, så jag är helt slutkörd när jag kommer hem. Extra mycket när jag inte har bubben hemma som kan hålla om mig. Får tacka syrran för samtalet <3 Tack vare dig (och morsans mat) orkade jag ta mig genom resterande av dagen.

Pratade med bubben sen också efter badhuset. Har tagit en snabbdusch nyss och ska gosa ner mig i sängen med en film och mina CHIPS! Jag vet, det är inte helg än, men det skiter jag fullständigt i. Efter den här dagen är jag värd det och kommer behöva mer än en chipspåse till helgen efter alla promenader under den här veckan....

Och eftersom jag tänker gotta mig idag har jag beslutat att ta rejäla tag imorgon med tvätt, städ, disk osv. Jag hoppas att jag har orken bara. Ska försöka se till att ha det! puss & kram

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ingen fara lillstrumpa! Jag är ju ändå din syster så... :P Hoppas att denna dagen (torsdag) gick bra efter samtalet på förmiddagen! Det är tufft att bli stor du vet, men jag försöker hjälpa dig!
    *bamsekram*

    2007-06-14 | 12:37:32

Kommentera inlägget här: