Börjes barnbarn

föralltid

Bookcrossing (again)

Vad sur man bli när blogg inte fungerar. Speciellt då man är i behov av att skriva av sig. Igår var ett sådant tillfälle. Jag kände mig lite down. Skolan var skit. När jag kom hem så försökte jag laga lunch, och det gick åt helvete. Simon kom hem och vi åkte till garaget för att kirra bilen (blev ingen promenad av den anledningen) Sen skulle vi fixa middag, och det gick givetvis åt helvete det med. Därefter kollade vi på film, och jag hade huvudvärk och var nere i någon konstig svacka. Somnade illa, vilket resulterade i att jag inte ville gå upp imorse....

Sitter i skolan nu och har håltimme. Hipp hipp hurray! Hade engelska på morgonen, och läraren trodde säkert att jag var rasist (eftersom jag gjorde en dålig förklaring om vad jag tycker om invandring och sånt shit). Sen hade vi motion och jag körde på gymmet som vanligt. Skönt, men lite jobbigt eftersom jag inte varit där på länge. Motivationen kom tillbaks iallafall (finns ju speglar i de satans gymmen *harkel*) Angående rubiken, så hittade jag en till bok från Bookcrossing. Har ju knappt börjat på den andra, men den här lät bra mycket mer intressant än den första. När jag kommer hem blir det käk och förhoppningsvis en promenad....

Dagens: (kombination av idag och igår)
Humör:
Sliten
Klädsel: Jeans och linne
Frisyr: Undan med luggen
Dryck: Vatten
Mat: Fiskpinnar och makaroner, ikväll blir det ris och kyckling
Träning: Styrketräning och förhoppningsvis en promenad
Väder: Feel the spring breeze
Låt: Nelly Furtado - Say it right
Pryl: Smink?
Toppen: Motivationen
Botten: Svacka
Vill ha: ...kvar motivationen

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Åh, nu blir jag avundsjuk! Var det på skolan du hittade igen? Jag tror jag får haka på dig någon dag... *kram*

    2007-03-20 | 16:36:35

Kommentera inlägget här: