Börjes barnbarn

föralltid

Mmm mmm mmm...

Det blev en promenad i solen & skogen i förmiddags också, och det var inga fel. Inga alls. Lite varmt blev det dock efter ett tag när solen sken på och man hade knallat en bra bit. Ingen bäver syntes till den här gången heller. Någon gång ska vi allt se den (eller dom).

Igår efter min korta promenad, mellanlandade jag hemma hos päronen och blev erbjuden en kebabrulle, men tackade artigt nej *stolt* Vet inte om det var så artigt, men jag lyckades stå emot iallafall. Däremot tackade jag ja till att följa med pappa till stugan, för att hämta syster-yster med gubbe. De hade spenderat hela dagen ute i stugan. Och nu menar jag HELA dagen. Blev lite halv avis, och ska nog allt åka ut jag med tillsammans med min man någon gång.

Idag hade jag badhus som vanligt, och det gick fint. När vi ändå pratar badhus, så funderar jag på att söka sommarjobb i badhuset iallafall. Usch jag vet, men jag börjat nästan bli desperat. Jag vet samtidigt att jag får skylla mig själv... Blev ingen Body Jam idag =/ Det var fullbokat. De bytte ju nämligen program IDAG, så... däför ska alla hurtiga idioter dit och tro att de är nånting.... EN gång.. Arg jag blir! Nej förlåt, jag ska inte vara egoistisk...

Dagens:
Humör:
Kanoners
Klädsel: Mysbrallor och t-shirt
Frisyr: Fett och jävligt tills jag tog mig en härlig dusch
Dryck: Ramlösa Persimon & Grape
Mat: Lunch: Falukorv & potatis. Middag: Ris & chiliconcarne
Träning: Promenad. Blev ingen Body Jam, eftersom det var fullbokat =´(
Väder: Lovely sol
Låt: Crash test dummies - Mmm mmm mmm
Pryl: Almanackan
Toppen: Orken, humöret och glädjen
Botten: Sommarjobb
Vill ha: Ett jobb för i ........!!!!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Jag är avis på dig som kommit igång med promenaderna.. ska ta tag i det imorgon tänkte jag =)

    2007-03-25 | 23:35:44
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • SysterYster säger:

    mmm, ska vi åka tillsammans någon gång också kanske!? Om ni orkar stå ut med oss galna gamlingar!? *hehe* Det vore rätt kul tycker jag... *ler* Vi får talas vid om det sedan...

    *kram*

    2007-03-26 | 13:04:55

Kommentera inlägget här: