Börjes barnbarn

föralltid

Fuling

Det bidde ingenting av varken plugg, diskning eller städning. Jag gick hem till huset för att låna telefonen, så jag kunde ringa några viktiga samtal angående ett problem. Humöret var ju inte på topp heller, så orken infann sig inte riktigt till att leta reda på rätt nummer. Provade slutligen ett nummer och fick äntligen lite glada besked! Åkte snabbt in till stan på ett besök, och en lösning kan finnas! =)

image20

Fick skjuts tillbaka till huset igen där jag slängde i mig lite panpizza. Inte det nyttigaste, I know, men jag orkade inte så mycket mer. Ville spara matlådorna till ikväll och imorgon. Lite tur har jag allt haft idag också. Tvättiden fanns kvar. Så nu är jag igång och tvättar. Gjorde dessutom en fuling och snodde det andra tvättrummet, så jag har igång hela 4 maskiner nu =P Hoppas bara inte någon får för sig att den ska ha sin tvättid iallafall, MEN det står faktiskt på lappen där nere att om inte tvätten utnyttjas en timme efter bokad tid, så är det fritt fram att ta maskinerna. Vilket jag gjorde... =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: