Börjes barnbarn

föralltid

Going down

Efter Willes hemfärd, så har min helg varit väldigt lugn och åter lugn. Har spenderat lite tid i badhuset som vanligt, och det har passerat utan problem. Det har varit givande faktiskt. Det har gått riktigt bra. Var på kalas hos Simons familj. Syrran hade fyllt år. God mat och lite tårta. Simon skulle trixa mer med ljudet så jag åkte hem till mina päron och bara chillade. När jag kom var klockan läggdags för Wille, som tittade på en film. Det första jag möts av när jag kommer innanför dörren: "Emma!! Jag vill sova hos dig idag!" Åh.. den sötnosen... Nej du Wille, det är dagis och skola imorgon. "Men men... Simon kan skjutsa mig till dagis... jag kan gå till dagis!!" Desperat? Sötnos!

Back to reality (skolan). Inte mycket till "normal" skola kvar. Kommer mestadels åka på studieresor, besök, paddla m.m. Soon it will be over, and I´m gonna miss 'em....

Hann med morgonpromenad idag. Älsklingen följde med. Jag är måttligt ilsken för att Träningslagret endast har Body Jam på måndagar numera. MORR! Ska väl försöka mig på Basic Step och Core istället. Fan! Btw, jag har gått ner 2 kg! (om man avrundar lite *ler*)

Jag älskar honom... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: