Börjes barnbarn

föralltid

Prisutdelare

Blev ingen skola igår. Lyckades inte få någon skjuts in, och jag orkade inte engagera mig så pass långt heller. Var duktig och skrev på engelskan istället. Men blev aldrig klar, så den är inte inlämnad =/ Det är dåligt, men orken infann sig inte riktigt. Hade badhus som vanligt. Ett mycket bra pass, både för mig och simmarna, då vi körde gemensamt med A. Tänk om mina pass vore hälften så effektiva?! Under den tiden hade min lärare ringt till mig, och jag blev genast lite svettig (nervös alltså). Det var ingen fara. Hon var bara orolig. Det hade bara varit 3 st  på plats igår.

Och idag skulle min klass agera funktionärer på Handikapps DM på GIH. Jag anlände i lagom tid, och ingen var där från min klass! Omg, tänkte jag då. Vi behövde ju nästan vara alla om det skulle fungera. Som tur var droppade de in en efter en. Saknades några. Jag och Sara tog hand om kulstötningen. Det var riktigt kul. Inte jätte kul kanske, men ungarna är ju bara för underbara. Det rullade på ganska snabbt och strax var det dags för prisutdelning. Jag fick agera prisutdelare till grabbarna, och senare även till tjejerna. Det var nog det bästa av allt på hela dagen =)

 

Angelica har varit eller är på sjukhus =/ Fick reda på vad som hade hänt igår. Det var hemskt! Får nästan rysningar. Hon får ju självklart inte följa med på paddlingen som vi skulle åka på imorgon egentligen. Jag utan Angelica.... det finns inte... Aldrig. Helt plötsligt ville jag inte åka på nån jävla padlding längre. Jag ville, men samtidigt inte. Inte 3 dagar/2 nätter iallafall. Det är bara för mycket. Pratade med läraren idag. Överlag var inte intresset för en 3 dagar/2 nätters paddling inte så stort för de få som skulle åka med. Lärarna hade möte, och det är nu nerkortat till 2 dagar/1 natt istället. (tack)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: