Börjes barnbarn

föralltid

Bok vakt

Nu är jag hemma från bokvakteriet. Det var ju inte direkt jobbigt, men jag vet inte om det var särskilt nödvändigt heller. Jag började läsa i boken jag hade med mig iallafall, och det är väl positivt. Det är en bookcrossing bok som jag hittade för kanske ett halvår sen *generad* Men man ska ju få läsa i sin egen takt, så egentligen borde ingen bry sig, men lite fjantigt orolig blir jag.

Jag har svårt att komma igång med att läsa böcker. Men när jag väl är igång så kan jag nästan sträckläsa. Det är faktiskt kul att läsa. Det är bara det där med att börja. Sen underlättar det ju om boken är bra också förstås, och håller fast mig vid läsningen. Vilket jag tror att den här boken är. Om jag bara kommer in liiite längre i boken. Nu är jag som sagt hemma och väntar på Simon, igen. Han skjutsade hem mig, men skulle tydligen iväg igen. Jag hoppas det går fort...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: