Börjes barnbarn

föralltid

Du skall störa!

Himla skönt att träna igår och badhuset gick kalas bra. Unnade mig lite gott (naturgodis) eftersom jag hade tränat duktigt och jag och baby bestämde att vi skulle se på filmen som han hade köpt på loppiset. Cube. Den var skit grym. På två sätt =P Bra var det ena sättet. Nu har vi planerat in att se 2:an och 3:an också nångång. Framförallt 3:an, för slutet i den första var inte mycket att hurra för och det sägs att "lösningen" kommer i 3:an. Innan jag skulle sova var jag ju tvungen att läsa min tantporr (för 3 kronor) för att minska riskerna för mardrömmar. Idag har jag hunnit med att hjälpa kusinen med lite läxa. Det gick väl sådär. Bra för henne kanske, men det var svårt att hjälpa till. Svårt att veta om man hjälper till för mycket. Jag tyckte jag gjorde ett tappert försök. Sen diskade jag lite. Och innan kusinen kom, så kollade jag på ett program på svt2. Super bra! Iallafall det jag såg, men jag gissar att resten var lika bra. Hade viljat se resten, men då kom ju kussen. Så nu försöker jag hitta på hemsidan om man kan se programmet igen. Men näää.. verkar inte så. Så därför är jag lite ledsen i ögat just nu, men jag är glad att jag fick höra det lilla iallafall. För det var precis det jag behövde höra och borde försöka med...

DU SKALL STÖRA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: