Börjes barnbarn

föralltid

Klartecken

Nu har vi fått klartecken om att vi får riva väggen! Men det är ju inte så att vi ska börja imorgon, men att bara veta att man i praktiken KAN riva väggen, känns skönt. Den är alltså inte bärande. Var nere hos vice värden igår efter att vi slängt in tvätten i maskinerna. Skriva på för parkeringen och fråga om väggen. Började rota fram gamla ritningar och grejer =P Stans bästa vice värd har vi iallafall. Grannarna tror tydligen att jag är död också, för att jag är så tyst. De ser oss komma och gå, men sen är det knäpptyst tycker dom =P Tvätten gick ganska smidigt eftersom vi var lite busiga och tog båda tvättrummen. Man kanske inte får göra så, men det gjorde vi iallafall. Nu är allt tvättad, så nu är det vara lite småplock kvar i lägenheten. Fast inte så lite iofs. Jag ska sätta igång här alldeles strax....


Så här vill jag att det ska se ut efter att vi rivit väggen
(lånat bilden från en annan tjejs blogg)

image133

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    hmm, jag gissar till att du syftar på köksväggen??

    *kram*

    2007-11-28 | 17:44:31
  • L säger:

    Tack så jättemkt om komplimangen om kappan:)haha, vill du verkligen ha så stökigt?:P

    2007-11-28 | 22:43:59
    Bloggadress: http://tugga.blogg.se

Kommentera inlägget här: