Börjes barnbarn

föralltid

Leker kock

Nu är jag igång och leker kock. Var iväg och tränade både igår kväll och på förmiddagen idag. Igår var det Body Jam och det gick riktigt bra. Idag körde jag på gymmet med Nettz. Direkt efter träningen fick jag hoppa av vid Folket Hus eftersom simföreningen skulle hjälpa till att stå i garderoben under "Bokens dag". Ingen större action direkt. Inte många som ville hänga upp/in sina kläder. Ska dit igen om typ två timmar för att vara vakt. Det var tydligen inte fixat någon till kvällens föreställning. När jag kom hem var ju mer än hungrig, men ville inte laga något simpelt den här gången, så jag har lekt mästerkock. Har slängt ihop... öhh... någonting. Jag tog lite här och lite där och slängde ihop och stoppade in i ugnen =P Alltså... hur länge ska saker vara inne i ugnen???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: